Již 10 let vydělávám peníze sobě i mým klientům tvorbou obsahu na sociální sítě, a vím, jak zefektivnit sociální sítě Vaší firmy. 💰
Nechte si vymyslet a naplánovat krok-po-kroku roční online strategii na sociální sítě. 📱
Zvýšíte Vaše dosahy, zisky 🚀 a konečně budete mít dlouhodobý plán, který bude dávat smysl + návod krok-za-krokem.
Úvodní schůzka a ujasnění cílů
Trojfázová analýza Vaší firmy
Vytvořím plán A-Z pro marketingový tým
Analýza Vašich sociálních sítí
Vymyslím detailní kontent plán na míru pro Vaší firmu
Druhá schůzka, předání informací + školení
Zpětná analýza zdarma po 2 měsících fungování
VÝSLEDKY (youtube)
VÝSLEDKY (ig stories)
První schůzka, kde zjistím, co je váš cíl na sociálních sítích, a kam chcete směřovat.
Můj proces analýzy vaší firmy bude mít 3 stupně
Vytvoření šablony pro Váš marketingový tým, s konkrétním postupem krok za krokem, jak se na sociálních sítích chovat. Bude to bible pro Váš marketingový tým, kterou se budou řídit před každým videem a budou v ní mít napsané konkrétní věci, na které si dát pozor, na co se soustředit a co si mají před vydáním každého videa zkontrolovat, aby bylo úspěšné.
Analýza sociálních sítích Vaší firmy = ukážu vám, co děláte špatně, vysvětlím konkrétně proč a ukážu jak to zlepšit. Do úplného detailu rozeberu tedy vše co Vaše firma tvoří na sociálních sítích a ukážeme si jaké to má důsledky na zákazníky případně jak moc Vás to přibližuje k vašemu cíli, který na sociálních sítích máte, což si určíme na úvodní schůzce. Rozebereme tedy i aktivity, které pro Vaši firmu dávají smysl, a které jsou naopak nadbytečné a Vašemu cíli nijak nepomáhají. To, že je některý kontent funkční, nemusí vždy znamenat, že je pro Vaši firmu prospěšný, protože na něm můžete například pálit příliš mnoho peněz. Díky 10 letem zkušenosti dokážu odhadnout co je efektivní a zároveň znám ceny, takže Vám dám zpětnou vazbu i v tomto ohledu, zda někde zbytečně nepálíte peníze navíc.
Dostanete roční kontent plán přímo na míru Vaší firmy a Vašich cílů na sociálních sítí. Zde budete mít konkrétní typy videí, které bych pro Vaši firmu doporučil točit zároveň s návodem, jak tyto koncepty točit bez mé pomoci. Zároveň zde dostanete různé koncepty a různé varianty kontentu, které si na finální schůzce ještě upřesníme a vyladíme do detailu.
Všechen materiál vám pošlu před naší druhou schůzkou, abyste si vše mohli projít s Vašim marketingovým týmem a připravit si na mě konkrétní otázky.
Druhá schůzka, kde detailně vysvětlím vše, co jsem už poslal v materiálech předem + prostor na všechny dotazy z marketingového týmu, aby přesně pochopili všechny procesy.
Neodejdu, dokud nebudete 100% spokojeni a nezodpovím všechny dotazy ohledně kontentu, případně návodu ke konkrétním videím. Je zde prostor se zeptat úplně na cokoli, i z tohoto důvodu posílám materiály předem, aby se marketingový tým mohl připravit na tuto schůzku a sepsal si co nejvíce otázek. Jak moc se na to firma připraví už je na ní, ale dávám zde tuto možnost připravit si maximum otázek a vytěžit z této schůzky maximum.
Za 2 měsíce se k Vám do firmy vrátím a zkontroluju, zda se tyto postupy dodržují, případně poukážu na věci, které by šly dělat lépe, a na co dává smysl se soustředit. Tuto zpětnou analýzu dostanete ZDARMA v rámci celého školení. Pokud byste měli zájem o podobnou analýzu na měsíční bázi, je možné se do budoucna domluvit, momentálně tato služba k dispozici na pravidelné bázi není kvůli příliš velkému vytížení.
VÝSLEDKY (ig stories)
VÝSLEDKY (účty, které jsem založil a vytvořil od 0)
Práža mi otevřel oči v oblasti sociálních sítí. Za dva roky spolupráce s ním a díky jeho metodám ProfitBrands jsem ztrojnásobil výdělky z hudby i cenu za koncert. Navíc jsem rozjel YouTube kanál, který už má přes 100 tisíc odběratelů. Talent na hudbu jsem měl vždycky, ale teprve s Prážou jsem ho dokázal prodat a vydělat na něm. Fakt mi to změnilo kariéru.
Práža nám ukázal, jak vydělávat na sociálních sítích od nuly. Dřív jsme netvořili vůbec žádný obsah, ale díky jeho konzultacím a ProfitBrands náš podcast o konspiračních teoriích teď vydělává 50 tisíc měsíčně. A to bez toho, abychom byli známí nebo dělali mainstream. Děláme, co nás baví, pro naši úzkou komunitu, a díky správné monetizaci se z toho stal slušný byznys.